despre noi servicii contact
INFORMATII - intrebari frecvente - FAQ
Va rugam sa ne contactati la numerele de telefon afisate la pagina contact sau sa ne trimiteti un e-mail completand formularul de la pagina contact alegand una dintre optiuni: 'stoc produse', 'livrare' sau 'diverse'.
Preluarea e-mail-urilor cu privire la solicitarile dvs. se face non-stop.
Preluarea telefonica a solicitarilor dvs. se face de luni pana vineri intre orele 09.00 si 17.00 (exceptand sarbatorile legale).
Produsele se vand on-line sau ne deplasam la sediul dv pentru a discuta proiectele viitoare.
Daca este vorba de tesaturi, nu conditionam cantitatea comandata, se poate comanda chiar si 1m de tesatura. Pentru produsele confectionate, conditiile comerciale se stabilesc in functie de specificul comenzii.
Preturile afisate pe site sunt exprimate in Euro si includ TVA. Pretul in lei se calculeaza la cursul BNR euro/lei din data facturarii, fara alte taxe.
In cazul in care se comanda o cantitate de tesatura mai mica de 20 ml, pretul produsului creste cu 10%. Daca se comanda peste 200 ml de tesatura, se acorda un discount de 10%.
Pretul produselor confectionate se discuta pentru fiecare comanda in parte.
Produsele comandate pana la ora 15.00 (si, dupa caz, dupa ce se face dovada platii prin virament bancar) se livreaza in aceeasi zi, termen de livrare 24 de ore (exceptand sarbatorile legale).
In cazul in care plata se efectueaza prin virament bancar, produsul (produsele) se expediaza numai dupa incasarea integrala a contravalorii facturii.
In cazul in care produsul comandat nu este in stoc, termenul de livrare este intre 30 si 45 de zile de la data comenzii.
Produsele se livreaza la adresa mentionata in comanda prin resurse proprii sau prin intermediul societatii de curierat rapid Fan Courier. La primirea coletului va rugam sa verificati integritatea ambalajului precum si existenta facturii fiscale.
Veti primi un email de confirmare a livrarii care contine numele firmei de curierat, numarul de urmarire a expedierii (AWB) etc.
Costurile de livrare variaza in functie de masa si volumul coletului, localitatea de destinatie etc. Va rugam sa ne contact pentru a va comunica costul livrarii.
Costul transportului prin curier va fi suportat de catre Altmark International daca sunt indeplinite cumulativ conditiile de mai jos:
-valoarea comenzii este mai mare de 450 de lei
-livrarea se face exclusiv pe teritoriul Romaniei
-societatea de curierat are filiala in localitatea de destinatie
Coletele se livreaza in sistem 'din usa in usa' in 24 de ore pentru expeditiile preluate in zilele de luni pana vineri si in 36 de ore pentru expeditiile preluate in zilele de sambata, indiferent de destinatie pe teritoriul Romaniei.
Firmele de curierat rapid efectueaza livrari si in zilele de sambata, pana la orele 12.00. Va rugam sa ne anuntati in prealabil daca doriti sa primiti coletul sambata.
Livrarea se poate face la orice adresa indicata de catre cumparator, acest lucru se stabileste inainte de facturare pentru a include in factura eventualele taxe de livrare.
Receptia produsului livrat prin curier consta in:
-verificarea integritatii fizice a coletului (daca este rupt, ud etc.)
-verificarea continutului coletului (cod articol, model etc.)
-verificarea integritatii fizice a produsului (nu prezinta urme de lovituri, nu este ud etc.)
-verificarea integritatii functionale a produsului (in cazul in care furnizam un produs confectionat, se verifica functionarea tuturor accesoriilor etc).
Puteti refuza primirea coletului, mentionand motivul pe documentul de expeditie. In acest caz trebuie sa ne contactati imediat la numerele de telefon afisate la pagina contact.
Un contract la distanta implica furnizarea produsului fara a fi necesara prezenta fizica simultana a consumatorului si vanzatorului - livrare de tip 'on-line'.
Consumatorul persoana fizica are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Cheltuielile directe de returnare a produsului cad in sarcina consumatorului (cheltuielile de transport). Denuntarea unilaterala a contractului la distanta are efecte numai pe teritoriul Romaniei.
Nu este admisa denuntarea unilaterala a contractului, din partea consumatorului, in oricare din urmatoarele situatii:
-produsul este returnat incomplet (produsul va fi returnat in ambalajul original, avand atasate etichetele aferente, fara sa prezinte semne de uzura, atat acesta cat si accesoriile aferente)
-produsul este returnat deteriorat
-produsul este returnat nefunctional - s-a returnat un produs cu totul diferit fata de cel vandut.
In oricare din situatiile descrise mai sus Altmark International SRL isi rezerva dreptul de a refuza rambursarea contravalorii produsului returnat.
Rambursarea sumei platite de catre consumator, aferenta produsului returnat prin denuntarea unilaterala a contractul la distanta, se aplica doar in cazul in care cumparatorul face dovada achizitiei produsului - este obligatoriu ca in coletul de returnare a produsului sa existe o copie lizibila a bonului de casa sau a facturii fiscale emisa de vanzator.
Rambursarea sumei platite de catre consumator, aferenta produsului returnat prin denuntarea unilaterala a contractul la distanta, se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii contractului. Nu se accepta returnarea produsului/produselor cu plata ramburs si prin Posta Romana. Consumatorul va suporta toate cheltuielie de ramburs.
powered by Altmark International copyright 2020 AltmarK International