Altmark International serviete genti din piele
despre noi
servicii
contact
download
 
  garantie / returnare  
 
 
serviete business
genti pictate manual
genti messenger
genti shopper
portofele pentru femei
Certificat de garantie a produselor

Garantia reprezinta certitudinea calitatii produselor comercializate de Altmark International s.r.l. si se aplica oricarui produs achizitionat de la firma noastra prin intermediul web site-ul www.serviete-genti.ro. Drepturile cumparatorului sunt asigurate in conformitate cu L449/2003 actualizata in 2008 - privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, L296/2004, republicata in 2008 - privind codul consumului, OG21/1992 actualizata in 2008 - privind protectia cumparatorilor si Ordin nr.72/11.03.2010 - privind masuri de informare a consumatorilor.

Garantia este angajamentul asumat de catre Altmark International s.r.l., in calitate de vanzator, fata de consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde declaratiilor din Cap.1 - 'Conditii de garantie' sau enunturilor referitoare la caracteristicile produsului continute in web site-ul www.serviete-genti.ro.

Important: Garantia se aplica doar în cazul in care cumparatorul face dovada achizitiei produsului - este obligatorie prezentarea bonului de casa sau a facturii fiscale. Garantia se acorda numai pe teritoriul Romaniei.

Cap.1. Conditii de garantie
Garantam ca produsul achizitionat de la Altmark International srl este un produs sigur, nou (nefolosit), autentic (nu este contrafacut sau falsificat- produsul prezinta elementele de identificare ale marcii legal inregistrate) si lipsit de orice defect.

In conditiile respectarii instructiunilor de intretinere, produsul prezinta parametri de calitate si performante normale (la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil), date fiind natura si scopul pentru care a fost realizat produsul.

1.1. Termeni si conditii generale
Pentru a beneficia de termenii si conditiile garantiei produsului achizitionat de la Altmark International s.r.l., consumatorul trebuie sa tina cont de faptul ca producatorul ofera garantie de conformitate pentru produs daca acesta este utilizat in mod obisnuit, in conditii normale. Garantia devine inaplicabila sau nula daca produsul se regaseste in una din situatiile explicitate la Cap. 2.

1.2. Durata de garantie
Durata de garantie este limita de timp care curge de la data dobandirii produsului, pana la care producatorul isi asuma responsabilitatea remedierii sau inlocuirii produsului achizitionat, pe cheltuiala sa, daca deficientele nu sunt imputabile consumatorilor. Garantia produsului este angajata pentru lipsa de conformitate care se manifesta intr-un termen de 2 (doi)ani. Conditiile garantiei sunt stabilite tinand cont de faptul ca produsul se va uza de-a lungul anilor in conditii de utilizare normala.

Cap.2. Conditii in care garantia devine inaplicabila sau nula

  • uzura morala si uzura fizica normala a produsului
  • decolorarea produsului sau a unor parti componente in urma expunerii prelungite la factori severi de mediu (soare sau la o alta sursa puternica de caldura, umiditate, ploaie, zapada, etc.)
  • deteriorari ale produsului în urma unor calamitati (foc, cutremur, inundatie, trasnet, etc.), accidente consecvente sau intamplatoare, incendiere sau furt
  • defecte produse de transportul, manipularea si depozitarea in conditii improprii (temperatura si umiditate excesive, socuri termice - variatii de tip cald / rece, imersare, etc.)
  • defecte cauzate de utilizarea neadecvata, in mod abuziv, incorecta, modificata a produsului si/ sau in conditii improprii, altele decat cele pentru care acesta a fost testat si proiectat - umplerea excesiva a gentilor duce la deteriorarea acestora
  • utilizarea produsului, fara acordul prealabil al producatorului, in scop profesional (de exemplu distributie corespondenta/ sau pentru un regim de utilizare sever sau intensiv, de tip industrial)
  • interventia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului
  • deteriorari ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de socuri mecanice (rupere, agatare, lovire, zgariere, etc.), animale de companie, rozatoare si alti daunatori
  • intretinere defectuoasa (curatarea folosind metode sau produse neadecvate)

Cap.3. Nu se considera defecte de fabricatie, ca urmare nu fac obiectul acordarii garantiei:

  • micile imperfectiuni ale pieilor naturale - tocmai acest lucru arata autenticitatea si calitatea pieilor din care sunt confectionate produsele comercializate de catre SC Altmark International SRL
  • pieile sunt tratate cu tanin vegetal, acesta poate migra si poate colora usor haina cu care vine in contact, acest lucru se intampla la primele purtari pana produsul primeste patina - petele de pe haine ies la o simpla spalare.
  • micile neregularitati si imperfectiuni ale produselor sau ale partilor din produse confectionate manual
  • pieile utilizate la gama Dusty White / producator Greenburry au fost ceruite si lustruite manual, ca urmare pielea continua sa se 'uzeze' in mod natural - escoriatiile de culoare de la suprafata pieilor reprezinta un efect intentionat care are loc doar dupa purtare si tocmai acest lucru aduce individualitate produselor
  • micile diferentele de nuante dintre poze si produsul primit - fiecare produs este unic, pieile sunt tratate individual si nu se poate obtine acelasi efect de 'uzat' pentru fiecare produs

Cap.4. Returnarea produsului / Rambursare contravaloare produs returnat Returnarea produselor se face in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, ordonanta privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

In conformitate cu OG nr 34/2014
  • contract la distanta - orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizare exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul.
  • consumator inseamna persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii
  • profesionist - persoana fizica sau juridica, publica sau privata, care actioneaza in cadrul activitatii sale profesionale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale in legatura cu contractele care intra sub incidenta prezentei ordonate de urgenta.

OG nr 34/2014 se refera la conditiile de returnare in cazul strict in care cumparatorul este persoana fizica si contractul este la distanta.

Returnarea produselor se face in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta (furnizarea produsului nu a necesitat prezenta fizica simultana a consumatorului si a vanzatorului), ordonanta privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Conform art. 9, alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34/2014, : Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care vor cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept începe sa curga de la data primirii produselor de catre consumator.
Cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea in sarcina consumatorului (cheltuielile de transport).

Nota: Denuntarea unui contract inseamna a pune partile in situatia initiala dinaintea vanzarii, ca urmare in conditiile in care un produs este returnat incomplet (fara accesorii) sau deteriorat ori nefunctional - vorbim de un produs cu totul diferit fata de cel vandut, iar denuntarea unilaterala a contractului nu mai poate avea loc. In aceasta situatie SC Altmark International SRL isi rezerva dreptul de a refuza produsele returnate.

Nu este admisa denuntarea unilaterala a contractului, din partea consumatorului, in oricare din urmatoarele situatii:
  • produsul este returnat incomplet (produsul va fi returnat in ambalajul original, avand atasate etichetele aferente, fara sa prezinte semne de uzura, atat acesta cat si accesoriile aferente)
  • produsul este returnat deteriorat
  • produsul este returnat nefunctional - s-a returnat un produs cu totul diferit fata de cel vandut

In oricare din situatiile descrise mai sus Altmark International s.r.l. isi rezerva dreptul de a refuza rambursarea contravalorii produsului returnat.

Nota: In cazul in care consumatorul constata ca produsul livrat este deteriorat (lovituri, defecte, etc.) trebuie sa contacteze Altmark International s.r.l.

Conform art. 13 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34/2014, in cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, rambursarea sumelor platite de catre consumator se va face nu mai tarziu de 14 zile de la data denuntarii contractului, fara a se percepe cheltuieli aferente rambursarii sumelor, cu conditia ca produsul sa fie returnat in perioada de 14 zile de la data receptionarii acestuia. Conform art. 13 alin. 3 din Ordonanta Guvernului nr. 34/2014, nu rambursam costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea oferita de noi.

Important: Rambursarea sumei platite de catre consumator, aferenta produsului returnat prin denuntarea unilaterala a contractului la distanta se aplica doar în cazul in care cumparatorul face dovada achizitiei produsului- este obligatoriu ca in coletul de returnare a produsului sa existe o copie lizibila a bonului de casa sau a facturii fiscale emisa de catre vanzator. Denuntarea unilaterala a contractului la distanta are efecte numai pe teritoriul Romaniei.

 

 
termeni si conditii copyright 2017 Altmark International
powered by Altmark International